Jelenlegi hely

Címlap | Gyakori kérdések

Gyakori kérdések

Nem kaptam meg a regisztrációhoz szükséges aktiváló linket! Mi a teendő?

 

A regisztrációhoz szükséges aktiváló linket pár percen belül meg kell kapnia postafiókjába. Amennyiben ez nem érkezik meg, nézze meg postafiókja "spam" menüpontját, vagy a "kukát", mert előfordul, hogy levelezőrendszere automatikusan oda helyezi be levelünket.  Majd  küldjön címünkre egy e-mailt a regisztrált email címéről. Válasz emailben értesítjük az aktivációról!

Milyen módon fizethetek?

- készpénz
- bankkártya  |paypass is| (Maestro, Mastercard, VISA, VISA Electron, Vpay)
- banki átutalás

Nem tudok olyan időpontot mondani, amikor biztosan otthon vagyok. Mi a teendő?

A szállítás nem csak otthoni, hanem munkahelyi címre is történhet. Ha csak a mukahelyén tudja fogadni a futárt/postást, nyugodtan adja meg azt a címet!

Véletlenül rossz adatot adtam meg. Mit csináljak?

Kérjük, a lehető leghamarabb jelezze felénk a problémát telefonon, vagy a kapcsolat menüpont alatt! A könnyebb azonosítás érdekében kérjük, adja meg megrendelésszámát!

Mi történik, ha kézbesítéskor nem tartózkodom a megadott szállítási címen?

Amennyiben nincs otthon a küldemény kézbesítésekor, a postás otthagy egy értetsítőt, amivel az ott megjelölt postán (általában az Önhöz legközelebbin) tudja átvenni a csomagot.

Adnak a termékekhez garanciát? A személyes átvétel esetén a termékre megnézési garancia vonatkozik. Postai kézbesítés esetén garancia akkor van a termékre, ha a terméklapon feltüntetettektől eltérő rejtett hibát talál a megrendelő és ezt a kézbesítést követő 3 munkanapon belül e-mailben jelzi a webáruház felé.

Hogyan küldhetek vissza terméket, ha az nem megfelelő?

Élhet az elállási jogával és mi 14 napon belül visszafizetjük a termék vételárát. Önt csak a visszaszállítás költsége terheli ilyen esetben. Részletesebb információkat az elállási jogról az Általános Szerződési Feltételekben talál.

Mi történik, ha a megrendelt termék nem nyerte el tetszésem?

Amennyiben a termékkel nincs megelégedve, jelezze felénk bármely módon (visszárulevélen megjelölheti, emailt küldhet, vagy sajátkezűleg írhat egy rövid üzenetet, melyet a csomagba tehet a termék mellé, stb.) , a számlával vagy számlamásolattal, címkézéssel ellátott árut küldje vissza postázási címünkre az átvételtől számított 14 munkanapon belül! A vételárat visszafizetjük a megadott bankszámlaszámra! Munkánkat megkönnyíti, és a vételár visszautalását meggyorsítja, ha a bankszámlaszámát a visszapostázás előtt, vagy még annak folyamán megírja részünkre! Az elállási jog csak a fogyasztókra vonatkozik!

Mennyi a szállítási határidő?

A szállítást készletről a rendelés feldolgozásától számított 2 munkanapon belül tudjuk elindítani az esetek döntő többségében. Azon termékeknél, amelyeket be kell szerezni sajnos pontos időpontot nem tudunk mondani, hiszen ez attól függ mennyi időn belül sikerül a terméket beszerezni. Ebben az esetben a szállítás időpontjáról e-mailben értesítjük.

Átvehetem a termékeket személyesen?
Természetesen! Nyitva tartás alatt szeretettel várjuk üzletünkben!
Cím: 1035 Budapest, III. ker. Vörösvári út 31. Könyvböngészde antikvárium H-P: 10-17, Szo: 9-12.

 

Bejelentkezés | Regisztráció | Webmail