Jelenlegi hely

Címlap | Logika a tárgyalásban és az ügyfélkezelésben

Logika a tárgyalásban és az ügyfélkezelésben

Írta: Urszin Sándor
Kiadás éve: 2005
Kiadó: GSD Hungary Kft.
Eredeti ár: 2 920 Ft

790 Ft

Állapot: újszerű
Készlet: 5 db.
Ezzel a könyvvel elsősorban olyan embereknek szeretnék segíteni, akiknek gyakran kell tárgyalniuk, üzleti szituációkat megoldaniuk, képviselniük kell a cégüket, vagy szeretnék eladni a termékeiket, szolgáltatásukat - azaz munkájuk során ügyfeleket, embereket kell kezelniük. Ez az írás nem tananyagszerű oktatási céllal készült, sokkal inkább tanulságok és elemzések gyűjteménye, ami egyaránt hasznos lehet vállalkozásvezetőknek, a kezdő és a gyakorlott üzletkötőknek, valamint kereskedelmi vezetőknek is. A könyvben válaszokat kapunk az alábbiakra: Mikor kell keményen tárgyalni, és mikor taktikusan? Mit tegyek, ha kockázatos kérdésekben kell döntenem? Hogyan döntsem el, hogy kinek mit és hogyan mondhatok? Miket kell tudnom tárgyalópartnereimről? Hogyan hozzák meg döntéseiket az ügyfeleim? Miként egyeztethető össze az etika és a siker? Kit és hogyan kell befolyásolnom? Hogyan tehetem jó partneremmé a dühös ügyfelet?
Urszin Sándor

 





Bejelentkezés | Regisztráció | Webmail